Sunday, October 18, 2015

Lazada : Free Shipping Untuk Oktober!

Lazada? Apa tu? 

Laman web LAZADA bukan merupakan laman membeli-belah maya yang asing lagi bagi mereka-mereka yang dah biasa dengan dunia shopping online. Lazada terkenal dengan harganya yang lebih murah daripada harga pasaran sebab barang-barangnya kebanyakannya didapatkan terus daripada pembekal utama. That's why la kita boleh melakukan lebih penjimatan melalui pembelian secara maya di Lazada! *kenyit mata*

Bulan Oktober 2015 ni pula, Lazada telah melancarkan promosi ROCKTOBER. Fuhh, apa pulak Rocktober ni? Boleh tengok pada link ini. Penghantaran bagi setiap pembelian pada bulan ini adalah PERCUMA uolls! Siapa yang takmau benda percuma ni? Hihi. Eh tapi hanya tertakluk kepada penghantaran within west Malaysia sahaja. Dan tertakluk kepada barangan-barangan tertentu sahaja. Nak tahu lebih lanjut? Boleh explore sendiri di sini. :)

Bagi akak-akak, adik-adik, abang-abang, acik-acik yang suka cuci-cuci mata, cuci-cuci dompet di laman web Lazada ni, jangan lepaskan peluang! Oktober pun da nak habis dah ni. Hehe.

Lazada Malaysia
Yang ni pulak promosi kaw-kaw untuk yang suka membeli melalui mobile phone.
Download Apps ini, dan nikmati penjimatan berganda! :)


Dulu pernah beli beauty brush melalui Lazada juga. Nak compare dengan harga berus solek di pasaran, memang sangat sangat sangat berbeza lahhh harga dia. Sebelum cuci mata di Lazada, dah terbeli satu set berus solek di sebuah shopping mall. Sekali tengok dalam senarai Lazada, menangis! Haha. Takpelah, let bygone be bygone. :p

Macam promoter Lazada pulak. Tapi memang tengah mempromosi pun ni. Hehe. *macam esok tak sekolah*. Oh ye, malam ni dah dengar-dengar khabar ada sekolah-sekolah dan negeri-negeri yang 'terpaksa' bercuti lagi disebabkan oleh bacaan IPU yang tinggi gara-gara jerebu. Tapi Johor tak termasuk dalam negeri-negeri yang 'terpaksa' bercuti tu. Maka bersekolahlah dengan penuh semangat esok ye! 

Jangan malas-malas cikgu! :D



1 comment:

raihanah said...

la, tak tahu ada free shipping oktober. dah melepas